duminică, 18 noiembrie 2007

unii par ridicoli

e târziu...
mi-i somn, dar nu vreau să mă culc.
în boxele de lângă compul meu sună piesa Prieten de drum,
de gândul mâţei...
pe zi ce trece tot îmi dau seama că nu trebuie să am încredere în nimeni...
şi cred că am dreptate...
azi am aşteptat vreo 40 minute microbuzul 107. ce mă mai enervează această rută - se culcă odată cu găinile,
iar eu, când am nevoie, trebuie s-o aştept...
îmi vine să zâmbesc... când mă gândesc la comportamentul unora
li se pare că dacă îmi dau o bomboană şi-mi spun că mâine va ploua, eu o să-i cred... par ridicoli! Păcat că nu-şi dau seama...

Incredibil...dar nu mă aşteptam...azi... la un asemenea comportament, mai bine zis, la o aşa reacţie din partea unei persoane... a fost de fapt un răspuns cu o întrebare ... sinceră, care m-a dat gata şi pe mine... deşi n-aş fi vrut să se fi ajuns la asta.

aşteptăm ziua de mâine să vedem ce va fi

Niciun comentariu: