miercuri, 30 ianuarie 2008

M-am înregistrat în Blogovăţ şi am trecut pe wordpress

După ce a trecut deja jumătate din termenul acordat pentru înregistrarea blogurilor în Blogovăţ, iată că am găsit şi eu 5 minute pentru a face acest lucru.

Aceasta e ultima postare aici. Din luna următoare (februarie), când împlinesc şi eu un an de blogging :) trec pe wordpress. Până atunci, însă, îmi rezerv vreo două zile pentru a face puţină curăţenie în noua casă - să pun la locul lor link-urile, "ferestrele" şi bannerele etc.

Mulţumesc celor care au votat în "sondajul" din dreapta (Ce notă dai blogului meu?).
Iată şi rezultatele:
52 de voturi
11% (6 v.) - nota 1
1% (1 v.) - nota 2
15% (8 v.) - nota 3
15% (8 v.) - nota 4
55% (29 v.) - nota 5
Dacă adunăm procentajul, cam nu fac 100%, dar dacă aşa a hotărât "administraţia", ce să-i fac?! :D

UPDATE
P.S. Noua adresă la care pot fi găsit este http://ionsurdu.com.

Un comentariu:

Anonim spunea...

iti muti casa pe wordpress...:D

casa de piatra in continuare