duminică, 20 ianuarie 2008

Primăvara de azi şi prima întâlnire cu 3 bloggeri

Azi am avut impresia că a venit primăvara. O zi frumoasă, cu destul soare, un vântuleţ care te gâdila puţin la urechi şi, în sfârşit, fără fular la gât :D... Totodată, m-a apucat o frică. O frică de faptul că se apropie această primăvară. O apropiere care semnifică trecerea timpului. Trecerea timpului care înseamnă sfârşitul anului. Anului care abia a început. Început ce părea veşnic. Ce părea...

Trebuia găsită o metodă de a opri, pentru puţin timp, acest timp (repetiţie obligatorie) grăbit.
A apărut ideea de a mă întâlni cu nişte bloggeri - Pavel Ciorici, Vlad Namashco şi Valeriu Tihai. O bună posibilitate de a cunoaşte oameni noi, oameni care au apărut deja în presă, inclusiv la TV. Sunt tineri care şi-au făcut deja un nume cu ajutorul bloggingului (o metodă destul de originală, simplă şi interactivă) şi care au ceva de spus. [Mă aşteptam să vină şi Artur Gurău, dar am înţeles că dormea :D].

Interesant... ne rezervă vreo surpriză iarna care a mai rămas?

5 comentarii:

Liceul Teoretic "Boris Cazacu" spunea...

ai scapat partea cea mai importanta... :)

Anonim spunea...

Si care e partea interesanta?

Sorry, eu am dormit. In plus trebuia de schimbat putin formula ca 4 bloggeri apar peste tot :)

FLUX sa scie numaidecit si despre bloggerii din ppcd care si-au facut recent bloguri. Ca puncte diferite de vedere.

Bafta!

Anonim spunea...

Nu cred ca o sa pomeneasca despre blogurile celor din ppcd, dar... cine stie :D Depinde de interventia :( redactorilor.

Eu, cel putin, i-am spus lui George sa publice ca dialog (discutie). Imi pare mai interesant, decat un articol :D

Unknown spunea...

Bai John nimeni nu se va baga in interviul meu !!! Oricum voi incerca sa stau de vorba si cu bloggerul Vlad Cubreacov. Insa sunt sigur ca nu el isi administreaza Blogul !!! Apropo John daca nu ai uitat si eu sunt redactor :)))))))))

Anonim spunea...

Ah, da, ma scuzi! :D