duminică, 6 ianuarie 2008

Maxime la superlativ?!

Mihai Moscovici a iniţiat recent un concurs pentru bloggeri. "Actorul principal" al acestuia este site-ul - Supermaxime.com - pe care l-a creat împreună cu un prieten de-al lui.
Mi se pare o idee bună (concursul), mai ales că este o metodă inteligentă de a îmbunătăţi pagina. Deoarece cu toţii ştim că nimic nu e perfect, chiar dacă vrem să credem acest lucru. Şi sunt sigur că, dacă vor fi mulţi participanţi, rezultatul concursului va fi unul benefic (pentru site).

Chiar dacă mă uit pe supermaxime.com de vreo două zile (obişnuiam să vizitez citatepedia.ro), mi-a fost de folos - într-o măsură mai mare sau mai mică (Mie - din curiozitate, iar câteva expresii a găsit şi fratelui meu).
Ce nu-mi place la supermaxime.com sunt modul de afişare a categoriilor [toate într-o listă :( Plus - acolo se găsesc şi nume de autori - aceştia cred că trebuie să fie aparte].
De asemenea, personal aş prefera ca atunci când selectez luna noiembrie, de ex., (din arhivă), rezultatele să apară pe categorii (sau pe autori) - în orice caz nu într-o listă, cum sunt articolele pe un blog.
Şi, nu în ultimul rând, ideea lui railean.net - referitor la o listă de "gânduri proprii" mi se pare destul de originală.

În rest, succese şi sperăm ca supermaxime.com să crească şi să fie îndrăgit de cât mai mulţi :)

Niciun comentariu: