duminică, 10 iunie 2007

Logoree - ai de spus ceva? Scrie aici!

logoree

Spune tuturor ceea ce faci, ce gandesti si ce crezi ACUM, adica in momentul asta. Transmite gandurile tale in 200 de caractere catre comunitatea pe care incercam sa o formam.

Un comentariu:

Anonim spunea...

in chinul meu de a ma scpa de tantari intr-un mod cat de cat ieftin, am luat un aparat impotriva tatarilor de vreo 3 lei,si nu a fost bun de nimic, adica am dat 2 bani pe ceva ce nu valoreaza nici 2 bani , si acum stiu sigur ca CEL MAI BUN APARAT IMPOTRIVA TANTARILOR CU PASTILE ESTE RAID ......AM TRECUT PRINC EVA FRUSTRARE PANA SA-MI DAU seama si vreau ca , daca si altii cauta un aparat de tantari bun, le recomand sa ia raid (bata-l norocu' sa-l bata) - din popor
--a , sa nu uit ceva ce mi-a venit acuma ......

frunza verde fir de iarba
mi-am futut o plosca-n barba

predator_hunting

ps : chiar ma bucur ca ati avut ideea asta, daca un om vrea sa spuna ceva lumii sa existe pe google. va multumesc!

aa, si daca vreti sa va zic o imbunatatire .....sa puneti chestia cu identitatea anonim din default, cel putin eu, era sa plec de aici cand am vazut ca trenbuie sa fiu logat ;)

Sa fiti iubiti!