vineri, 5 octombrie 2007

Cine e mai de treabă?

Ce-s interesanţi miniştrii (viceminiştrii) aceştia ai noştri (şi nu numai ai noştri).
Când sunt invitaţi la vreo emisiune şi întrebaţi despre starea drumurilor, de exemplu, sau despre situaţia în învăţământ ş.a.m.d. au un răspuns foarte "original", care îi scuteşte de TVA.
"Păi, ţinând cont de situaţia deplorabilă din anii trecuţi, când nu se făcea nimic constructiv, nu se investeau bine finanţele, în prezent situaţia e mai bună şi merge înainte, merge spre bine!"...

E echivalent cu "eu am făcut (m-am îmbogăţit)  în două luni, cât alţii în cinsprezece" !

Un comentariu:

Anonim spunea...

"..."eu am făcut (m-am îmbogăţit) în două luni, cât alţii în cinsprezece" !"
mmda foarte buna performata.
Trebuia sa trimite o cerere la Guiness Book :)) :)) :))