luni, 15 octombrie 2007

Ieri şi azi; azi şi ieri

Paradoxul zilei de ieri: Am stat toată ziua flămând, deşi în frigider acasă stăteau nişte farfurii de răcituri.
***
Azi dimineaţă aerul rece părea cald.
***
Ieri, de Hramul Chişinăului s-a continuat sărbătoarea Ziua Vinului.
Astfel
Azi, când am ieşit din casă, pe la ora 9, i-am văzut pe oamenii pe care de obicei îi întâlneam la ora 7 dimineaţa. Semn că şi ei şi-au permis să doarmă... oleacă mai mult.
***
Azi, când treceam prin Piaţă, unde ieri s-a băut (mult), s-a cântat, s-a dansat şi iarăşi s-a băut, aceasta (Piaţa) mai era încă mahmură, iar maşinilor, care strângeau gunoiul, le era greaţă să-şi facă meseria.
***
Azi sunt „trist” (vorba unui coleg :))… mi s-a stricat aparatul de fotografiat. Măcar bine că din vina mea, că, de altfel, eram şi mai trist.

Niciun comentariu: